Ozge72 Ben de hamilelikten önce günde bir paket sigara içen biriydim. Hamilelik haberimi duyduğum andan itibaren bir tane bile ağzıma sürmedim. Bana biraz içinizi rahatlatmaya çalışıyorsunuz gibi geldi😅 Sigaranın bebeğe zararı olmaz mı allah aşkına? İçmeyi bırak, içilen ortamdaki dumanı solumanız bile nasıl komplikasyonlara yol açabiliyor. Bana da bu saçma geliyor mesela sigara içiyorum bırakamadım bence zararlı değil diyip, başka bir zamanda sakatat yemek, cips yemek, kola içmek zararlı hamilelikte denmesini. Evet çok zor bir alışkanlık sakın yanlış anlamayın bırakamayanlara saygım sonsuz çabalıyordur olmuyordur ama benim tepkim bunu zararsız kılmanıza. Umarım sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız🙏🏻🌸