Ozge72 ben bebek düşündüğüm an sigarayı bıraktım yaklaşık 6 ay önce. annem bana hamileyken günde 5-6 tane içiyormuş, etki etmez diye düşünmüş bırakmamış sigarayı, ben doğduğumda günümde doğmama rağmen 2 ay küvezde kalmışım, solunum sorunu yaşıyormuşum nefes borum olması gerekenden küçükmüş. büyüdüğümde geniz eti problemi yaşadım 4 yaşında ameliyat edildim. sağ kulağımda %18 sol kulağımda %15 duyu kaybı vardı ve doktor hepsini sigaraya bağladı. nikotin kana karıştıktan sonra bebeğe etki etmemesi mümkün değil, siz daha iyi bilirsiniz ama bence bırakın, yavrunuz için 🙃