Calik3838 bendede anemi var kan yapıcı şeyler tüketme tükete anca 10.8e cıkmış hala tüketiyorum artı olarak ilaç kullanıyorum düzenli olarak bunları yapmama rağmen 10.0a düşmüş hamilelik döneminde kan değerleri düşüyormuş bu yüzden kan yapıcı şeyler kullan derim yine de sana kalmış tabi