Calik3838 Öncelikle geçmiş olsun canım, benim de kan değerim 2 aydır kan ilacı kullanmama rağmen sabit kalmış. 9 değerinde. Demir ve B vitaminim iyisi ortalama değerdeydi ancak kan seviyem düşükmüş. Kadın doğumcum, Dahiliyeye gönderdi, kan verdim ve ultrason çektirdi, sonuclar iyi dedi ama demir serumu verdi dahileyci. Salı günü serum şeklinde verdiler, 2.doz haftaya verilecek. Sonra bir kan testi yapıp degerler kontrol edilecek. Serumu hızlı toparladığını söylediler. Bana dedikleri şu sende hap yeterli gelmıyr olabilir, demır ve ferritin degerın iyi olmasına rağmen o değerler senin kanını yükseltmıyor olabilir dedi.