Az kilo alanlara imreniyorum. Tamam ben de aşırı almadım ama bu aya kadar çok iştahsızdım bildiğin zorla yiyordum. Haftada ya da on günde bi sütlü tatlı ancak yerim, ekmek çoğu günler hiç yemem yediğim günler de sabah bi dilim tahıllı ekmek. Hamur işi de annelere gittikçe 2-3 haftada bi ölçülü yerim. 5 ayda 5-6 kilo almışım ki esas bundan sonra alırdın diyorlar 🤦🏻♀️