Merhaba güzel anneler 😍 (LÜTFEN LİNÇ YEMEYEYİM KİLO ALANLAR TARAFINDAN.🙏🏻) 19 haftalık hamileyim. 57 kilo ile hamile kaldım bu haftalar oldu 2 kilo almışım. Yani normalde takmazdım hatta inşallah fazla kilo almam derdim ama sanki bu da az gibi geldi bana 🙄 bi sıkıntı olmasından korkuyorum açıkcası. Mide bulantılarını çok şiddetli yaşadım kilo alamamamı ona bağlıyorum ama bilemedim. Doktor randevuma daha var doktoruma danışıcam ama son günlerde çok taktım kafaya. Bebek artık iyice büyümeye gelişmeye başlıyo, çok dikkat etsem de acaba yeterli beslenemiyo muyum diyorum🙄😔 yani şu son günlerde resmen keşke kilo alsam diyorum bebeğin sağlıklı alması buna bağlıymış gibi 😬 vücudumda bi değişiklik yok 2 kilo farkedilmiyo bile karnım top gibi çıktı. Çok tuhaf hissediyorum🙈 böyle durum yaşayan var mı az kilo alan? Bi sıkıntı olmaz dimi 🤗