KutsalAnnelik Bugün Dr böyle bir durum olduğunu söyledi bir takım tahliller istedi ve ekmek,çikolata,meyve tarzı şeyleri yemeyi azaltmamı söyledi. Aynı durumu yaşayan var mı acaba ilerisi için risk teşkil eder mi
mlkkk KutsalAnnelik muhtemelen şekerden şüphelendiği için karbonhidratlı şekerli gıdaları azaltmanız gerekiyor diyete başlatabilir doktor sonrasına yediğinize içtiğinizde dikkat ederseniz geçecektir
yasemin333 KutsalAnnelik amniyon sıvısı gebelik şekeri olanlarda artabiliyor.O yüzden şekerli şeyleri azaltmanızı istemiştir.Şeker yüklemesi yaptırıp sonucuna göre diyet yapabilirsiniz
KutsalAnnelik mlkkk yasemin333 Aksine çok tatlı şekerli şeyler tüketmem ama son zamanlarda çikolataya sarmıştım kaşık kaşık saralle yiyordum bugün Dr öyle diyince korktum açıkçası henüz şeker yüklemesi yapılmadı 23 haftalığım inşallah dediğiniz gibi düzelir
yasemin333 KutsalAnnelik 24-28 arası yapılıyor şeker yüklemesi haftası geldiğinde yaptırın mutlaka ihmale gelmeyecek bir konu.Varsa önlem alırsınız en azından 🤗
Tevhidehli1 KutsalAnnelik ben insülin kullanıyorum şekerim dengede olursa sorum yok ama şekerim yükselirse su da artıyor . Aslında şöyle hazır gıdaları kesin ama meyveyi mesela yoğurtla yiyin içindeki şekeri dengelesin. Su azlığı daha zor su fazlalığından . Karnım aşırı büyüktü ne zaman şekerim dengelendi o zaman bir nebze rahatladım çok şükür
Merve6521 Tevhidehli1 canım birşey sormak istiyorum diyet denedin mi insülüne başlamadan önce ? Birde değerin kaç çıkmıştı insülüne başladın ?
Merve6521 KutsalAnnelik meyveyi gün içinde çok az yiyorum önceden akşam yemeklerinden sonra yerdim 🙈 ekmek tam buğday ekmeği ama çok çok az şekeri de tamamen kestim canım birşey çekerse çok az tadımlık yiyorum o kadar ayrıca önceden şekerim yoktu gebelik şekeri olarak çıktı ailede falan da yoktu su fazla diye test yapıldı öyle çıktı
KutsalAnnelik Merve6521 Canım mesela meyve gün içinde kaç tane ne yiyordun ? Şekerli şeyler canım çok istemiyor ama saralleye dayanamıyorum 🙈 ekmeği azaltmakta bana çok zor gelecek
Tevhidehli1 Merve6521 yaklaşık 1 ay diyet yaptım 180 lere fırladı . Şimdi 7/7/6-4 doz insülin vurunuylrum. 2 ile başladık dozlar yükseldi insulinle bile yüksek çıkıyordu
Merve6521 KutsalAnnelik meyveyi şöyle geceleri muz elma ayva mandalina bile yiyordum üst üste sırf faydalı diye en az iki üç meyve yerdim ama hem çok yememek gerekiyor hemde gün içinde Yemen gerekiyor yani Benim öyle şuan ekmek de büyük oramda bence zararlı ona çözüm bul canım bende öyleydim ama şuan alıştım gibi
Tevhidehli1 KutsalAnnelik aslında gebeliğin başından beri belirtilerim vardı çok sık acıkma çok sık susama tuvalete çıkma acıkınca el ayak titremesi elim ayağım boşalırdı bunlar hep şekerden miş
Merve6521 Tevhidehli1 ya işte benim yoktu hatta glikoz testi falan yapılıyor ya ilk haftalarda orada da normaldi gerçi şeker öyle birleştik sürekli değişiyor değerler
KutsalAnnelik Merve6521 Günde bir ekmek yiyorum mesela kahvaltı akşam yemeği felan toplam. Bunu yarıya indirmem yeterli olur mu acaba ya da kepekli alıp aynı şekil mi devam etsem ekmeğe uzaklık konusuna çok yabancıyım 😊