Merhaba canım kızıma hamileyken bulantım sabahları çok oluyordu hatta kusturuyordu lakin gün içinde çok zorlamiyordu ama yinede 4 ay çekmiştim bulantı ikinci hamileliğim 21 haftalık oğlum olacak inşallah bunda bulantı ne bilmedim hiç kusmadim sadece baş dönmesi ve baygınlık yaşadım oda birkere tansiyon yüksekliğinden oldu rahat bir gebelik geçiriyorum kızım azda olsa zorlamıştı