2prensannesi2008 Gulsen4224 bana kız dedin önceliğim tabiki sağlıklı olması benim gönlümden geçen kız bir oğlum var birde kız nasibim olur inşallah 🤗
Gulsen4224 2prensannesi2008 inşallah cnm birde kız bebek nasip eder mevlam sağlıcakla hayırlısı ile🤲🏻💕🌸
Sisi Gulsen4224 ya inşallah bir kızım var birde oğlum olsun çok istiyorum önce sağlıklısı tabi yarın ikili teste giricem oranın cihazı çok iyi orda belli olablr kesin size yazarım🙈
Gulsen4224 Sisi kesinlikle belli olur cnm erkek ise rabbim bir tane de erkek bebek nasip etsin hayırlısı ile inşallah 🤲🏻🌸😇
Gulsen4224 Beyazmelekkk vallaha kız tövbeler olsun senin bebek benim anamı ağlattı küçüçük kendi ama maşallah 🧿😂😂
Gulsen4224 Sisi ilk fotada anlaşılan bişey yok balım ikinciye bakarak erkek dedim çıkıntı var minik ve nuba göre erkek😇
AsenaEmre Gulsen4224 keşke dm felan olsaydı burda da 😅😅😅 26 sında görüntü atarsam yoeumlarmissinnnnn🥺🥰🥰🥰
AsenaEmre @Gulsen_mustafa Aslında 1o +2 den ultrason görüntüsu var ama 26 sında kontrol var ozaman atmak istyrm daha net olur diye heycanla yorumlamani bekliyorum 🥰🥰🥰🥰
Gamzeakd Beyazmelekkk inşallah bebnimde siizn giibi olur 🥰 bana da erkek dedi gülşen hanım 3 haftasonra öğrenicem bi oğlum var bakalım kız hissediyorum ama 🙈