zerrinayyildiz bende şuan 20+0 aynı beni anlattın sanki aynısını yaşadım bende ben 19+2 de gittim ben benim gittiğimde detayliydi dediğin gibi benim gittiğimde Dr karnımı sarstı göstersin diye banamisin demedi keyifci olacak bu diyo🤭😄 baktı sonra kız dedi bı Dr sonra da kesin erkek bu dedi emin misiniz dedim kesin dedi ama ben gösterdiğini düşünmüyorum ilk kız dediğinde de emin bı şekilde dedi erkek dediğinde de emin gibi konuşuyordu hatta bana alltan muayne edelim dedi ben müsade etmedim belki o zaman kesin görürdü vajinal muayneyle bilemedim