Ayskem inşallsh o kişiyi şikayet etmişsinizdir yada burdan biri mi ? Ben böylelerine sinir oluyorum diye post açtım linç yedim insanlar eğlencesine yapıyor size ne diye . Allah herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin . Allah gönlünüze göre versin inşallah