Egeligif Eayh benim hedefim Max 12 kilo canım . Ama daha azına da kabulum :) zaten hesapladım çocuk 3 kilo üstü doğdu vir o kadar da eşi var zaten etti 6 kilosu gitti bile ☺️ zaten emerken de protein bazlı beslendiğinde bebek süt için vucuddaki yağları kullanıyormuş diye duydum. E bu da bir miktar götürür. Zaten 9 ayda gelen 9 ayda gidermiş kalan 2-3 kiloyu da hallederiz😅 korkmuyorum yani kilodan …
Eayh Egeligif Yaa ben ilk dogumumda hastahaneye 85.100 le gittim eve geldiğimde 85.200 du tarti 😅😂 yani sanki icimden cocuk almamışlar daha kilolusunu koymuslardi herkes gider gider dedi ama cocugun kilosu kadar bjle kilom gitmemisti hala. Anlam veremiyorum bu konuya 😂😂 bende maksimum 10 demistim ama bakalim umarim bunda hastahaneden döndügumde kilo artışı gormem 😂
betul57 Bende 33+1 im 6 kilo aldım 🙈 kızımda 32. Haftada 1830 kiloydu. Bana az geldi kilosu sizce normal mi 🥰
Eayh betul57 33.haftadan sonra 2 kiloya cikiyor zaten genelde cnm normal kilosu bende 33+1 de gittim ben dün 1500 gramdi ama benimki geriden geliyor bana bakma 😅😂
Eayh AsiyeA az almiyor gelismiyor bebegim de gelisim.geriligi var rahmim.kucuk benim oglumda prematüre doğmuştu suyum azaldi muhtemelen buda 1 haftaya dogum.olucak. olcumleri 3 haftadan fazla geride degilse kilosunuun az olmasini dert etmeyin genetik olabiliyor
AsiyeA Eayh 33. haftada 1689 grdı. fark giderek artıyor. Önce 2 haftaydı sonra 3 şimdi 3,5 hafta. Doktor korkulacak bir şey yok dedi ama içim içimi yiyor.
Eayh AsiyeA ozelemi gidiyosunuz eger ozele gidiyosaniz hemen devlete gitmenizi tavsiye ederim.sizi perinatolojiye yonlendirirler oyle sey olurmu fark aciliyorsa bi sebep vardır
Eayh AsiyeA oglum 20 aylik 1600 gram doğdu oda 33 haftada 30 hafta uyumlu doğru. Bunda suan 33+2 yim 29+3 uyumlu 1 ay geriden geliyor gelismiyor zaten bayadir maksat ic gelisimi tamamlasin olarqk bakiyoruz suyum bitmis derecede bakalim. Ama sizin doktorunuzun sorun yok demesi saçma eger en basta keseden itibaren adet tarihine gore gidip sonra gelisim geriligi basladiysa bu bir sorun takip edilmesi gerekir.detayli arastirilmali
AsiyeA Eayh özele gidiyorum devlete de gideyim. Kan akışı, plesentası, suyu iyi kontrol edildi. Akciğerleri beyni iyi sağlıklı diyor doktorum. Detaylıda ve ikili testlerimde de sorun çıkmadı. Beslenmeme de çok dikkat ediyorum. Gözden kaçan ne var acaba?
Eayh AsiyeA perinatolog gormesi gerekiyor 3.5 hafta geri deyip hersey yolunda diyen bir doktor bana cok tuhaf geldi sahsen detayli doppler bakılması lazım en yakin zamanda devletee gidin eger ordada olcumler bu sekilde ilerlerse sizi perinatolojiye sevk ederler zaten orda iyice bakar anlarlar. Bir cok nedeni olabilir bebege giden damarlarda tikaniklik, tansiyon gebelik şekeri idrarda protein vs vs yani genis çaplı bakilmali ihmal etmeyin perinatolog gorsun sizi bir an önce
momteacher 34de 2300kg dı kızım, braz minyon olacak dedi ama sağlıklı olsun da kilo önemli değil🙏🏻Ters duruyor, dönmedi, dönsede sezeryan olacağım zaten, Erken doğum riskim var bu nedenle her hafta çağırdı bundan sonra nst ye başlıycakmışız