kindersurprise ilk bebeğimi
11 haftalıkken kaybettim gece 3 te ağrıyla doktora gittim düşürmüşsün dedi sabahına kürtaj oldum. 2 ay sonra tekrar hamile kaldım her şey güzel gidiyodu sadece 3 hafta gerilik vardı 7 aylıkken perinatologa git demişti dokturum gittiğimde kalbinin durduğunu öğrendim hemen doğuma aldılar doğum yaptım😔 patolojiye gönderdik bişey çıkmadı pıhtı testi yaptırdım pıhtılaşma çıktı sevindim diğer hamileliğim güzel olcak diye 7 ay sonra tekrar hamile kaldım bu sefer nifty testi de yaptırdık bişey çıkmadı hah tam bu sefer oldu derken 12. haftamda kanamam oldu çok fena bi şekilde hemen doktora koştuk bebek iyiydi kese alanında kanama var dedi hep yattım 16. haftaya kadar sonra doktora gittiğimde bebeğin böbreklerinin çalışmadığını öğrendik idrarını yapamıyodu suyun çok az dedi her gün dua ettim havuç suyu içtim artmadı 5 farklı doktora gittim hepsi sonlandırmamız gerek doğsa da yaşamaz dediler kalbi atarken yapamadım son 2 3 hafta pıhtı atmaya başladım su gibi kanama geliyodu yetişkin bezi bile durmuyodu son gittiğim doktor kan değerin çok düşmüş böyle giderse seni kaybetcez hemen doğumu başlatmalıyız dedi suni sancı fitil falan verdiler 5 saat sancı çektim öğlen 1 bucuk gibi doğurdum kızımı o da melek oldu bi hafta olacak cumartesi günü doğum yapalı😔 biraz uzun oldu ama benim cennet kuşlarım biraz fazla😔 rabbim sağlıklısını nasip eder inşallah🙏🏻