Iki doz yapıldı kolum hem şişti ikisinde de hemde rahat hareket ettiremedim asi anında ağrı sızı olmadi 2-3 saate sonra ağrı başladı ertesi gün sisti ikisinde de Ama ilkini sol koluma yaptırdım daha çok zorladı beni sağ kol daha hareketli olduğundan bi tık daha iyi oldu son doz doğumdan sonra inşallah 😏