Biyolog-anne Arass__ iyi ki hazırlıklarımın çoğunu yapmışım sadece ufak tefek eksiklerim kaldı onları alınca çantama koycam. Bu enerji ile o kadar çamaşırı yıkayıp ütülemem çok zor olacaktı.
Arass__ Biyolog-anne bende 25 haftalıkken falan cantamı hazırlamıştım benimde bir kac eksigim kaldı, iyiki yapmışım diyorum şimdilerde asla halim olmazdı
Canannaz Benim kasıklarım pelvik kemiği mi ne deniyo ya çok acıyor oturduğum yerden kalkarken özellikle iki üç adım atana kadar bağırıyorum resmen doktor normal dedi ama ilk kızımda hiç böyle bsey olmadim