Gamzissss bende çok kötüydüm ilk 5 ay çektim hiç bir şey fayda etmedi herşeyi denedim neredeyse Bi ara hiç birşey yiyemiyor su bile içemiyordum besinsiz kaldığım ve bebeğimin gelişiminde sıkıntı olmasın diye hastaneye gidip serum taktırmıştım iyi geldi ve viteminler de bebeğin gelişimini destekledi ama yiyebiliyorsan ye bir saat yarım saat bile midende tutsan bebeğin besinini biraz da olsa alsa yeter birde kemoset diye bir ilaç var çok güçlü bir bulantı ilacı devlet karşılamıyor 70 TL gibi bir fiyatı var ama o iyi gelmişti biraz Allah yardımcın olsun 🙏🏻