Güzel anne adayları size bi sorum olacak .
8+2 haftalık hamileyim kontrole en son bi hafta önce gittim ve hersey yolunda sorun yoktu sadece su içmem gerektiğini söylemişti doktor hanım ilk hamileleğim ve aşırı bulantım var herseye bulanılır mı bulanıyorum aşka geçmiyor ilaç kullanmama rağmen dün gece de sabah kadar her 2 saatte bir safra kustum ama zehir gibi yani ama içimde şüphe hastaneye gitmelimiyim yoksa normal bir durum ben mi abartıyorum 😞😞😞😞😞 çevremde o kadar hamiş var ki hepsi güle oyanaya maşallah ama ben resmen ağlayarak geziyorum 😞😞😞😞😞