Damlae16 birprensesvebirprensannesi benimde 10. Haftamdan beridir tahmin yapıyorlar 13 de kesin bir şey söyledim dediler cuma günü kontrole gidip öğrenicem balon patlatmak istiyorum cinsiyetini kağıda yazdiricam artık kesinse tabi 😂
Deletedmom27 birprensesvebirprensannesi aynı doktor ilk bebeğime 12+3 te kesin kız dedi yanılmadı..bu bebeğime de 12+5 te kesin erkek demişti yine yanılmadı.. 🥰doktor tecrübesi ve bebeğin duruşu önemli yanılma olmaması için..
Mertimm birprensesvebirprensannesi detaylı ultrasona kadar iki kere erkek bir kere kız dediler . En sonunda detaylı da erkek olduğu kesinleşti 19. Haftada 🙄
Sisi 2 gün önceki doktor erkek dedi bugün doktor kız dedi 12 haftalık benim de🤷🏻♀️ ikisi de yüzde 90 dedi hemde🙈
birprensesvebirprensannesi Sisi 12+4 de detaylıya girdim bazı sebeplerden erkek gibi büyük ihtimal denildi ama değişir mi detaylıya girdim de 🤷 Şimdide 14+5 de gideceğim kesinleşir mi acaba 🤷
Sisi birprensesvebirprensannesi detaylı dediğiniz ikili test mi. Canım eğer kesin konuimadılar ise değişebiliyor. Benim bir kızıö var bide oğlum olsun istiyorum inşallah senin de kalbine göre versin Allah 😇
birprensesvebirprensannesi Sisi Hayır canım bildiğin ayrıntılı ultrason. Bazı sebeplerden dolayı girmem gerekti girdim erkenden. Bakalım hayırlısı olsun inşallah en önemlisi sağlıkları tabiki ama insan merak ediyor❤️
birprensesvebirprensannesi Damlae16 Ayyy ne güzel ❤️ Kesinlesmeyebilir de canım 13 biraz erken oluyor sonra değişme şansı olabiliyor bende 14+5 de gidicem kesin olmayabilir belki değişir diyorum değişen çok kişiyi duydum da 🤭
Damlae16 birprensesvebirprensannesi zaten doktora kesinse yazın kağıda un ufak tereddütü olursa yazdırmam beklerim biraz daha inşallah öğreniriz en kısa zamanda bebişlerimizin ne olduğunu 🙏🤗❤️
26Merve Kızlar banada dua edermisiniz yarın 16+2 yiz Dr randevum var cinsiyet te kesinleşir her halde ☺️ İlk önce sağlıklı olduğunu göreyim sonrasında da gonlundekini nasip etsin Rabbim 🤲🌹
birprensesvebirprensannesi 26Merve Bence kesinleşir ya 🤭 Rabbim gönlünüze göre hayırlısını versin inşallah 🙏işte merak edilmez mi hiç 🥰
Mucizemmm12 Merhaba kızlar, ben de 16haftalığım bugün doktor kızım olacağını söyledi. Ama sanki ben onun üstüne çok gittiğim için başından savar gibi konuştuğunu hissettim. Acaba 16. Haftadan sonra cinsiyeti değişen bebekler var mı?
26Merve birprensesvebirprensannesi Tabiki çok ediliyor ❤️Evladın kızı da erkegide çok seviliyor ama insan olmayan meyveyi de tatmak istiyor işte ☺️🤲
Mucizemmm12 birprensesvebirprensannesi bakalım 20. Haftada daha net olur diyorlar. Burdan kesin olanı yazarım 😃😃
birprensesvebirprensannesi 26Merve Rabb’im sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah haber verin banada merak ederim 🤭
26Merve birprensesvebirprensannesi İnşallah 🤗 Tahmin için o kadar baş agrittim ki post açarak forumda haber vericem 😅 Forumda beni bilmeyen kalmamıştır artık 😂