supermommm Kuzum bende 6 haftalık düşük yaşamıştım. 4 ay olmadı 4 ay sonra hamile kaldım ama kimyasal oldu onun üstüne hemen hamile kalmışım. Düşükten sonra değilde kimyasaldan sonra hemen kaldım. Şuan 9 haftalığız çok şükür 3.cü gebeliğim. Seni o kadar iyi anlıyorum ki rabbim en kısa zamanda tekrar nasip etsin inşallah. ❤😘