neslii35 yani bilmiyorum daha önce doğum yapmadım ilk doğumum olacak ama öyle çantamı doldurmanın cidden bi anlamı yok çocuk için bile neler neler yazıyorlar bi 10nlu iki 5li hastane Çıkışı bilmem neler neler ya herkes ister çocuğunun herşeyi dört dörtlük olsun ama fuzuliye ne gerek var ki sonuçta kalacağın bir gün iki gün en fazla pijaman kan olcak değil yedeğiyle eyvallah ama sabahlığı ayrı poları ayrı pijaması ayrı geceliği ayrı bilmiyorum bana saçma geliyor ama tabi ki belki de yanılacağım bilemiyorum rabbim işimizi kolaylaştırsın inşaallah