Ayseege6156 Kızlar ben kendim için yarın bi forum istanbula gidicem de awm ye Herşeyimi orda bulabilirim eczane de var içerisin de çünkü bebeğimin çantası için değil de kendim için neler almam gerekir eksiksiz?? Bilenler tecrübeli olanlar yazabilirmi çok sevinirim
Minnosunannesiii Ayseege6156 walla kuzum çok abartanlar var ama ben şahsi adıma şöyle düşünüyorum depend 2-3 adet iççamaşırı koy iki alt pijama bi üst yeter bitane emzirme atleti yeterli olur bide göğüs ucu yara oluyormuş öyle diyorlar krem ayarla kendine zaten en fazla iki gün yatıyormuşsun olası bi durumda zaten herşey ayağımızın altında öyle abartmaya gerek yok
esmirna16 Ayseege6156 Depend al mutlaka ama mutlaka. Ben iç camasiri 1 tane aldım ama kullanmadım hastaneden Depend ile döndüm. Emzirme atleti. 2 pijama bir gecelik. Bir pijamam batikon olmuştu. Diğerini de çok terledigim için değiştirdim. Yüz havlusu al mutlaka. Sıcak su torbası aldım ben bir de. Resim falan çekilecekseniz ona göre de birşeyler alırsın. Depend demistim demi. Haa bir de terlik ile pufpuf corap
Kubra_kbr Ayseege6156 2 tane pijama takımı 1 tane kalın eşofman altı 1 tane polar sabahlık Gögüs pedi, gögüs kalkanı, gögüs pompası, lansinoh gögüs ucu kremi, depend, iç çamaşırı, çorap, terlik, emzirme atleti Bunları koydum çantama size de fikir olur umarım
Gull_94 Ayseege6156 lınclemezlerse eger burda okuduklarm asırı abartılı gelıyo bana sahsen hastanede normalde kac gun kalacagnıza baglı tabıkı ama genelde orda bır veya ıkı gunmus once bu gunlere gore almak lazm eger ekstradn kalmanız gerekırse zaten getrtırsınız yıne benım aldıklarım sunlardı kendıme 2tayt ve tsort be bı tane kapsonlu swrat cnku kıs ayıydı ama hastnede odası sıcaktı terasa cıkarken kapson mont gyıyodmnyada korıdora cıkarken terlık 2cıft bı ınce bı kalın corap 2atlet ıc camasırı bu kanamayı dusunerek 4 adet alınabılır benek ıcınde sadece hastneden cıkarmak ıcın zıbın tulum Sapkası vs ousetle berabr battanıyesnu babamız getrmstı hepsı bu kıyaft ıcın cokca almak bana asırı sacma gelıyo nedense benım oldugum yerde ped gogus kalkanı vs hastnede mevcut ama eger oyle deglse hastnenız alınması sart olark sdce gogus kremı kalkanı ve ped alabılrsnz baska seye ıhtyc duyulmaz cnku bı gecede
neslii35 Minnosunannesiii şimdiye kadar gördüğüm en makul en iyi tavsiye kesinlikle bende bu şekilde dikkate alıcam ☺️
esmirna16 Dudumrtk yok kalmıyor. İç çamaşırı seklinde Orkid gibi düşün onu. Kenarından yırtarak çıkarıyorsun.
esmirna16 Dudumrtk Sağlıkla gelsin inşallah. Bir açıp bak dene ama benim ilk aldığım paket küçük gelmişti totoma :) Ben sonra bir büyük boyunu aldım.
esmirna16 Ayseege6156 ya zaten lastikli çok bol olmuyor ama 65-70 kilo bir insana da XL hiç olmaz. Ya bu hamilelik bir de değişik kimisinin popo büyüyor. Kiminin karnı bile buyumuyor
Kubra_kbr Gull_94 Linç olarak görmüyorum bu düşüncenizi hak veriyorum çok abartmamak gerek bende öyle düşünüyorum:) . Benim ilk gebeliğim tecrübesizim o yüzden koymuşken hepsini koyayım dedim. İnsan ya lazım olursa ya farklı bi durum olursa diye üstüne birde tecrübesizlik eklenince hepsini yanımda götüreyim en iyisi diyor 🙈
Minnosunannesiii Gull_94 canım valla inşaallah Allah pişmanlık vermez ama burda gerçekten ya çok abartıyorlar yada cidden öyle yapıyorlar benim çevremde çok var doğum yapan teyzelerim halalarım vs vs ama hiç sabahlığa ihtiyaç olmadı yada ekstra birsürü şeye en fazla yedekleyeceğin pijaman olacak iççamaşırdan bulaşır filan diye yine de umarım yanılmam herkesin bir olcak değil tabi
Aylayla Ayseege6156 depend,ben pedde koydum iki pijama takımı çorap atlet bez sütyen aldım tarak ve diş fırçası diş macunu koydum iki adette külot koydum kendime
Minnosunannesiii neslii35 yani bilmiyorum daha önce doğum yapmadım ilk doğumum olacak ama öyle çantamı doldurmanın cidden bi anlamı yok çocuk için bile neler neler yazıyorlar bi 10nlu iki 5li hastane Çıkışı bilmem neler neler ya herkes ister çocuğunun herşeyi dört dörtlük olsun ama fuzuliye ne gerek var ki sonuçta kalacağın bir gün iki gün en fazla pijaman kan olcak değil yedeğiyle eyvallah ama sabahlığı ayrı poları ayrı pijaması ayrı geceliği ayrı bilmiyorum bana saçma geliyor ama tabi ki belki de yanılacağım bilemiyorum rabbim işimizi kolaylaştırsın inşaallah
Gull_94 Kubra_kbr dedıgım gbı hastane sartlarına baglı ne temın edıyolar etmıyolar vs ama bebek ıcın 3 4 takım alan var yanı kucuck bebek ustu kırlenmıyo kusmuyo cısı bezı bıle doldurmuyonzaten kıyaft coklugu sacma gelıyo bana Sadece anne ıcın gogus kremı kalkanı pedı hastnede yoksa onclk bunlardr aksı halde bı gece kalmak ıcın ıkı pıjama takımı ıc camsırı bıde hastne vkısı ıcın kıyaft yeterlı yanı