NilayRuya Jasmineee hadi ya çok geçmiş olsun canım inşallah önemli birşey değildir düşük riskin var mıydı?
Jasmineee NilayRuya düşük riskim de yoktu ilk üç ay çok rahat geçirdim hamileliği kıpır kıpırdım hatta 😔 teşekkür ederim
AyseAli_07 Ben 2 aylıkttan beri yürüyorum suan 7 aylık olduk ve halla devam bizde iyi geliyor 1 saat falan yürümek bir zararı yok düşük riskin yoksa canım aksine çok iyi gelir sana daha hareketli bir hamilelik geçirirsin😊😊😊
NilayRuya Jasmineee ya kıyamam🥺 doktora yazdım sordum bende yürüyüş yapsam olur mu diye olabilir tabiki dedi bakalım Rabbim koruusn evlatlarımızı
NilayRuya AyseAli_07 ahahahahaha evet kayinvalidem de azimlidir bu konuda kendi fikri zaten sana da iyi gelir dedi🤗
Ortmenanne16 NilayRuya günde 10 bin adım atıyorum en az 🙏🙏 kesinlikle bana çok iyi geliyor hissediyorum
threestar NilayRuya kaçıncı haftadasınız? Riskiniz yoksa düzenli yürüyüş çok iyi ama bence doktorunuza sorun, ben düzenli yürüyordum ama 33 haftamdayım sancım varmış ve bilmiyordum doktorum 36. haftaya kadar yürüyüş hareket vs yasakladı
NilayRuya threestar 21 canım. Doktoruma yazdım riskim yok sizde biliyorsunuz yürüyüş yapsam olur mu bir saat hafif tempoda dedim olur tabiki dedi inşallah ilerde sıkıntı olmaz 😕
threestar NilayRuya 30’a kadar yürüyün sonra dinlenir azaltırsınız 36’dan sonra da hızlanırsınız o zaman 😊
Dolunayyy NilayRuya benim onceki 2 kimyasaldan dolayi riskli olarak geçiyorum. Doktoruma sorduğumda yarim saatten fazla yurume yorulcak kadar yurume ve iş yapma demişti. Bide karinda sertleşme oluyo yürürken patlayacak gibi hissediyorum kendimi 😐 24+4 haftalığız cok sukur
NilayRuya threestar aynen öyle yapayım☺️ evde oturmaktan bacaklarım ağrıdı öyle biraz oturup kalksam sanki bir dünya iş yapmışım gibi ağrım oluyor bacakta ☺️
threestar NilayRuya evet ya bir de hamilelik öncesi hareketli biriyseniz cidden zor geliyor ben ne zaman sıkılsam çıkıp yürürdüm hamilelikte belli zamanlar dikkat etmem gerekti neyseki çok da sıkıntım olmadı 33’e kadar geldim artık bir kaç hafta yatsam yeter herhalde diyorum😂😂😂
NilayRuya Dolunayyy canım ya Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😔 hiç kötü düşünme kendini de yorma sen işini sağlama al her zaman iş güç önemli değil sen ve bebeğin önemli
Dolunayyy NilayRuya aynen öyle is güç saldım zaten evde toz var mi diye bezlerle ıslak mendillerle dolaniyodum simdi hey yavrum hey ev kalkıp kaçsa cokta tiinn modundayim 😁😂😂 Rabbim cümleyle beraber hayirli sagliklica vakti saatinde kucaklarimiza almak nasip etsin insaallahh😇🤲
NilayRuya Dolunayyy aminnnn inşallah 💙 eşin falan yardım etsin sen yat zaten çocuk doğunca inşallah her iş bize kalacak bari şimdi yardım etsinler 🤣
Dolunayyy NilayRuya zaten 3.5ay mutfağın kapidan giremedim sukur gıkı çıkmadı simdide süpürge bile tutmuyorum bi yemek bi mutfak tezgahını temizliyorum. Allah razı olsun yardim edenlerin hepsinden 😇🥰
annepanda NilayRuya ben dün kontrole gittim. Doktorum artik yuruyüslere baslayin dedi. Kendimizi yormadan. Evde platese baslayin plates topuna baslayin dedi. Hic sevmem yurumeyide 🤦