NilayRuya Kızlar hamileyken her sabah yürüyüş yapmak sıkıntı olur mu? Kayinvalidemle anlaştık her sabah gidip yürüyüş yapalım diye ama zararlı mı değil mi bilmiyorum fazla yürümek, fikri olan varmı?
Ayseege6156 NilayRuya aksine canım doktorlar günlük en az 1 saat yürüyün diyorlar hızlı değil tabi normal tempoda biz eşimle başından beri akşamları çıkıyoruz 1 saat kadar 33 haftalığım hiç aksatmadık diyebilirim üstelik normal doğuma da katkısı var bilgin olsun
mlkkk NilayRuya hayır tam tersine çok faydalı düşük riskiniz yoksa doğuma kadar yürüyüş yapabilirisiniz
Beyzan NilayRuya valla süper yürüyüş arkadaşı bulmuşsun yürü canım bolca Allah’ın izniyle doğumun kolay olur Sezaryen bile olsa çabuk ayağa kalkarsın hem havan değişir dışarı çıkınca. Ben virüs yüzünden bir yere çıkmaya çıkmaya iyice bunaldım.
Minisannesi2904 NilayRuya ben 36 haftadayım yürüyüşü hep yaptım ve doktorum çoğaltmamı söyledi 1 saatti 2 saate çıkardı artık egzersizlere başladım doğum yaklaştı diye 🙈
NilayRuya Beyzan aynen canım bende pandemi yüzünden çok bunaldım vallahi kayinvalidem kilo vermek istiyor o da azimli bu konuda bende onun peşine takılıp yurucem☺️
Burcuclk Ben de başlasam mı 5 aylık olduk doktor 4 aya kadar bişi yaptırmadı ev işi yürüyüş arabaya binmek vs vs geç dönlenme değerlerim çok düşüktü 2 hafta önce gittim bir problem yok herşey yolun da dedi ve unuttum yürüyüş olayını sormaya
Ght Ben 6.haftadan beri yürüyorum canım 36.haftadayim çok şükür çok güzel hamilelik geçiriyorum her gören ne kadar iyisin maşallah diyolar çok faydasını gördüm ben şimdi arttircam biraz.Kilo alımına daetkisi oluyor riskin yoksa yürü hafif tempoda 😊
Mlkmhrrm NilayRuya doktorunuz hareket etmenizde sıkıntı olduğunu söylemedi ise birşey olmaz hatta doğumu kolaylaştırır güzel olur
Ayseege6156 Vscomedya 33. Haftadayım toplamda 7 kilo aldım cumartesi kontrolüm var bakalım kaç daha koyduk üstüne 😅
Minisannesi2904 Vscomedya ben 4 kilo aldım başından beri oldukça dikkat ediyodum kontrolsüz kilo almak istemedim
Zeynepreyyan NilayRuya herhangi bir risk yoksa erken doğum ya da düşük riski gibi . Her gün yarım saat yürü ama çok tempolu yürüme
mommy_bee Ben yürüyüş yapınca belim ağrıyor ya cok tembellestim genelde ev isi ve onun dışında yatıyorum.
Jasmineee NilayRuya benim doktorum hergün yarım saat yürü demişti ben bir saat yürüdüm yavaş tempoda 16 haftalığım akşam kanamam başladı şimdi de yatıyorum hep kahverengi lekelenmelerim devam ediyor dikkat et canım 😔 belki yürüyüşten olmadı ama yine de keşke yürümeseydim diyorum
NilayRuya Jasmineee hadi ya çok geçmiş olsun canım inşallah önemli birşey değildir düşük riskin var mıydı?