sedamom İyi günler hanımlar, nasıl gidiyor hamileliğiniz? Benim hiçbir belirtim kalmadı sayılır 4-5 gün arayla sabahları azıcık istifra ediyorum o kadar 🥰 iki gündür kasık ağrım akıntım falanda bitti. Sizde nasıl durumlar ? 🥰
pitircikannesi1 sedamom selam canım bende 15+3 haftalıgim. Benim ilk zamanlarda hic bir belirtim olmadı halen de yok 😀 ilk hamileliğim de öyle geçmişti şükür rahat geçiyor bir sıkıntımız yok.
Angelsmom29 sedamom 15+6 oldum bulantım 10 haftada bitmişti ama hala geğirme cok oluyor afedersin arada akıntım oluyor bir de bazen cok az kasık agrısı onun dısında iyiyim su an 8 gün sonra da randevum var inşallah güzel haberler alırız inşallah 🤲 🥰
Bahar27 sedamom maşallah size saglıkla kavuşun inş benim bi hafta dır sag bacagım çok sızlıyor agrıdan duramıyorum doktor megnezyum eksikliği dedi bu durumu yaşayan varmı aranızda ne kadar sürede atlattınız nasıl beslendiniz bu arada 16+2 yiz
Mirasaki sedamom benimde bulantılarım yeni yeni geçti ama ağzımda çok kötü bir ekşi tat kaldı ilaç bile kullanıyorum fayda etmiyor oda midemi bulandırıyor sürekli sakız çiğniyorum çiğnemekten çenem kırıldı 😊
sedamom pitircikannesi1 ne güzeel, bence şanslı annelerdeniz🙈 Benimde rahatsız edici aman aman bi sorunum yoktu ama arada birde olsa kasığım özellikle yorulduğumda ağrıyordu. Orda olduğunu anlıyordum hosuma gidiyordu. Simdi hiç hamile değilmişim gibi hoslanmadım bu durumdan😅
mmk01 pitircikannesi1 yaa aynıymışız bnde 15+3 deyim 😊 bnm zor geçiyor iki aydır ekmek süremedim ağzıma herşey kokuyo bana hala 😔
Mandalina91 pitircikannesi1 normal doğum mu yaptınız peki? Hamileliğinizin rahat geçmesi doğumun güzel geçmesini sağladı mı?
idiloska Cuma 16 oluyorum, bulantı için ilaç kullandığımdan ne durumda bilmiyorum. Haftaya kontrolüm var.
Mirasaki idiloska benimde bitti bulantılarım ama çok zor geçirdim 5. Haftadan beri ilacı bırakmaya korkar oldum ya yine başlarsa diye 4 aydır su bile içemedim çünkü serumlarla durdum
sedamom Angelsmom29 bulantıyı erken bitirmişsiniz maşallah. Benimde yarın randevum. Hadi hayırlı haberlere inşallah. 🥰
pitircikannesi1 mmk01 ya çok geçmiş olsun kuzum umarim çabucak gecer bu durum. Ben hic öyle birşey yaşamadim allah yardımcın olsun 😔
Mirasaki pitircikannesi1 ben pitircikannesi1 çok zor insanı hayattan koparıyor çok şanslısınız öyle olmadığınız için rabbim hepimizin yardımcısı olsun
pitircikannesi1 mmk01 11.haftada erkeğe benzetti doktorum canim. 12.haftada birşey demedi erken daha birşey söylemek için dedi. Salı günü 16+2 de kontrolümüz var o zaman net söyler artik😂 senin cinsiyet belli mi
mommy_bee 16 haftalık ikiz gebeyim baslarda bulantım coktu hamileymisim o sebeple test yapmıştım sonra azaldı cok zorlanmadım. Benim uyku sorunum var ve bazen baş ağrısı yaşıyorum. Bugün de bas ağrısından yatıyorum. Istahım da cok yok yani hamile olunca her seyi yemek isteyecegimi sanıyordum.
mmk01 pitircikannesi1 bna 13+3 teyken ikili tarama testinde yüzde 88 erkek dedi çoğu kişide kesin değişiyor diye çok yorum vardı şimdi 15+4 teyim çok merak ediyorum değişti mi diye
pitircikannesi1 mmk01 erkekler erken belli oluyor ya cnm değişeceğini sanmıyorum. Bende kendimi erkeğe hazırladım 😃
pitircikannesi1 mmk01 bende en son 12+2 iken gitmiştim 1 ay sonra gel dedi doktorum 12.haftamda gideceğim
Eski9 sedamom cuma günü 15 haftalık olacağız inşallah zaten hamilelik başında da çok belirtim yoktu sadece sık tuvalete gitmeye kasık ağrısı çekmeye başlamıştım birde göğüsler hassaslasmisti şükür ne bulantı ne kusma ne tiksinme hicbirsey olmadı aksine iştahım açıldı bir ayda 4 kg aldım ilk ay şuan dikkat ediyorum henüz almadım 2 aydır ilk ay kötü oldu hemen kg alışı sinir oldum cinsiyetiniz henüz belli değil 11 haftalıkken gitmiştik haftaya cuma gideceğiz 16 haftalıkken umarım belli olur 2. Gebeligim henüz hiç hareket vs hissetmedim merak ediyorum karnım çok çabuk çıktı bu sefer her yerim ağrıyor yatarken heryerime kramp ağrı giriyor 😁😁 ilerledikçe napcam bilmem kızımda çok rahattım bu şimdiden pert. Etti beni minnoş inşallah sağ salim aliriiz kucağımıza heycanliyim çok