Merhaba arkadaslar, depend almıştım aslında fakat beden olarak kucuk oldu. Onun yanında bir pakette lohusa pedi almistim. Lohusa pedini gotursem hastanede isimi gorur mu acaba? Sızdırma filan yapar mı ? Bir daha yeniden depend almak istemedim. Birde suyum geldiginde evdeyken lohusa pedini taksam yeterli olur mu acaba ?