pia34 66 kg ile hamile kaldım. (Boy 160) Bugün tam 18 haftalık oldu 3 kg 200 gr almışım :( Çok fazla değil mi? Gebelik öncesi diyet yapıp 74 ten 66 ya düşmüştüm. İlk 4 ay kg almamam gerekiyordu sanki, çünkü asıl kg 6.aydan sonra alınıyormuş. Diyetisyenim max 7 kg alman gerekiyor demişti, 3 ü gitti kaldı 4 kg. Doğuma kadar 4 kg dan fazla alırım gibi geliyor ne yapacağım? Gebelikte diyet yapıp kg verilir mi acaba?
Tugce11 pia34 canım sorun etme bu kadar ben ilk 3 ay hiç almadım 28. Haftadayım 9 kilo aldım. Yemene dikkat et aşırıya kaçma yeter doğumdan sonra verirsin 😊
glnzem pia34 alt tarafı 66 kilosunuz ne demek maksimum 7 kilo almalısın. Ey Allah’ım ya. Obez kişiler de 5-7 kilo arası normal görüşüyor hanım efendi. Sizin kilonuz gayet normal. Bende 20. Haftadayım 3 kilo 800 gr aldım. Her aya bir kilo olarak değerlendirin. Son 2.3 ayı saymıyorum ödem vs. Falan da oluyor. Önemli olan bebeğinizin sağlığı sadece bunu düşünün. Emzirme diyetleri var doğumdan sonra verirsiniz. Sizin haftanızda 6.7 kilo alan hamileler var tek derdiniz bu olsun.
ipekmommmm pia34 son aylardada dikkat edildiğinde fazla alınmıyor ben son aylarıma grdim ama ayda 1 kilo aldım sadece.. Dikkat et ve oturma sürekli yürüyüş yap kalk yemeğini temizliğini yap hem vucudun ödem tutmaz
glnzem pia34 buyrun buda sizin için. Hamileliğe zayıf olarak başlamış bir gebe: 14-18 kg. Hamileliğe normal kilolu olarak başlamış bir gebe: 11-14 kg. Hamileliğe fazla kilolu olarak başlamış bir gebe: 7-11 kg. Hamileliğe çok şişman olarak başlamış bir gebe: 0-7 kg.
pia34 Tugce11 ilk 3 ay kanamam olduğu için ben hiç hareket edemedim hep yedim yattım mecburen, ilk 1,5 kg yu o zaman aldım zaten. Yarım dünya şekilde doğuma girmek istemiyorum :(
Tugce11 pia34 sen yarım dünyaysan ben neyim acaba 😂 sen normal zamanda almıyosun bu kiloyu bebeğin var hamilesin bundan kaynaklı alıyosun böyle düşün kilo alıyorum diye stres etme kendine
pia34 ipekmommmm inşallah öyle olur. bugünden itibaren aşırı dikkat edeceğim zaten. Tartıda 69,2 y göründe artık asla abur cubur yemem.
pia34 Tugce11 öyle tabi de ben normal zamanda bile diyet-spor yapmakta çok zorlanan biriyim. Bebek olduktan sonra kendime vakit ayıramam ki o kilolar öyle kalır gibime geliyor. o yüzden korkuyorum.
pia34 glnzem işte ben zaten 160 boyum olduğu için hesaplarlarda normal kg nün üstünde görünüyorum. O yüzden 7 kg dedi bana demek ki.
glnzem pia34 benden çok kısa değilsiniz yani aramızda 2 cm var 😊 dert etmeyin doğumdan sonra otomatik olarak 7.8 kilo gidecek zaten kalanı da diyetle yürüyüşle halledersiniz
badehandeyldz pia34 hep söylerim kızımda 25 kg aldım doğunca koşturmacadan zaten 2 ayda 20 si gitti sık emzirmenin de faydası var tabi. Hamilelikte stres yapmayın lütfen belki doğurunca normal kilonuzun bile altına düşeceksiniz bilemezsiniz
minikbaby06 pia34 çok abartılı bi kilo almamışsınız bence ☺️ Biraz karbonhidratı şekeri keserseniz yavaşlar kilo almanız önemli olan bebişin sağlığı kilo verilir
pia34 minikbaby06 tabi o sağlıklı olsun da. Ama onun sağlıklı olması da annenin sağlıklı olmasından geçiyor, bütün derdim o.
Ght pia34 canım kendini strese soktuguna değmez yaa ben 100 kiloyla hamile kaldım bana 7 kilo demişti sana nasıl 7 kilo diyor stres yapınca daha çok alırsın.Ben şansa 6 kilo verdim başta şimdi anca onu aldım 3-4 haftam kaldı inşallah dikkat ediyorum etmesine ama bu inan psikolojiyi bile etkiliyor en güzel zamanlarınızı böyle geçiriyoruz hadi ben cidden kilo olarak riskli gruptayim da sen lütfen bu kadar kafana takma en azından kendine 12 kilo falan hedef koy ona göre ilerle bundan sonra.
pia34 Ght 7-11 kg yazıyor, diyetisyen bana taban kiloyu söylemiş demek ki. 11 e kadar yolu varsa sıkıntı yok. siz iyi ki kg vermişsiniz başta, inşallah doğumdan sonra da kolayca verirsiniz. estetik kaygıdan öte sağlık açısından önemli. allah hem annelere hem bebeklere sağlık versin.
pia34 glnzem bebek olunca diyet ve yürüyüş yapılabiliyor mu acaba :) benim ilk çocuğum olacak da çevremdekiler pek yapamıyor kendilerine vakit ayıramıyorlar asla.
sinefil pia34 Eş yardımcıysa diyet de yapılır, düzenli spor da yapılır, düzenli bakım da yapılır 😇 Kendimden biliyorum, ikinci bebeğime hamileyim kızım 1 yaşına girecek, kendimden hiç ödün vermedim eşim sağolsun lohusayken bile yürüyüşlerimi aksatmadım
Smileyyy pia34 aldığın 3 kiloyami kafani takiyosun şöyle msjlar okurken gülüyorum. Dua edin sağlıklı hamilelik ve doğum geçirmek için. Burda ne postlar görüyorum biride benim. Ikili testim kötü cıktı ve sonuç bekliyorum. Böyle boş şeylere takılmayın keske bende kilomu düşünsem yapmayin allah aşkına ya.
pia34 Smileyyy sağlık problemlerinin yanında bunlar sorun değil tabiiki haklısınız. Ben de ilk 3 ay çok sıkıntı yaşadım kanamam oldu çok, dış gebelik dendi vs. tabi onları atlatınca insan bu kez diğer şeyleri kafaya takıyor. hamdolsun şu an sağlık sorunumuz yok. allah size de güzel haberler almayı nasip etsin inşallah.