Brcn90 21. Haftama yarın gireceğim. Simdiye kadar 2 kilo kadar aldım ama bebek gelisimim gayet iyi . Ben aburcuburdan , hamurisinden , sekerden , fazla tuzdan , beyaz un ile yapılmıs herseyden uzak duruyorum. Ara ögünleri ihmal etmiyorum . Hergün 1 kase kendi yaptıgım yoğurttan , 1 bardak süt ve 1 yumurta kesin tüketiyorum . Sebzeleri buharda pişirerek mutlaka en az 2 günde bir tüketiyorum , haftada 2 gün balık , yagsız haşlanmış et tüketiyorum . Avakado ceviz ve kavrulmamış çiğ yemişler tüketiyorum . Tatlı ihtiyacımı pekmez ve baldan alıyorum. Meyve tüketiyorum ama asla aksam saatlerinde değil . Ben pankek seven biriyim ama onu yulafı un seklinde çekerek , içine seker yerine keçiboynuzu özü koyarak sağlıklı şekilde yapıyorum 🥰 . Genel hatları ile böyle besleniyorum 🙏🏻