Diyatom FatmanurD bende normal doğuramazmışım hem ters hemde kilosu varmış çaktırmamış😀 ameliyathaneye giriyorsunuz evet ameliyat ama bi mucize için🙏🏻 Öyle mükemmel çalışıyormuş ki vücudumuz buna şahit oluyorsunuz.
FatmanurD Cinarinannesii_ çokkk teşekkür ederizz 💕 Tugceaa sağlığı iyiyse endişe etmeyin derim Arasarzu öyle karar verdik normal doğumu çok riskli gördü doktorumuz yavrularımıza kavuşacağız inşallahhh ❤️😍