FatmanurD önemli olan ameliyat sonrası canım, ameliyat anı en kolayı. Önemli olan ilk kalkış, o ağrılar falan. Hani herkes ballandıra ballandıra anlatıyor ama sezeryan da kolay değil bence. Tabi bu bir iki gün sürüyor, o ağrı falan. Benim öyle oldu hastane de çektim ağrımı sancımı. Eve geldiğim de iyiydim şükür.