Ben anlamıyorum bu ınsanlara gercekten. Yaptırma bana da sole oldu bole oldu bla bla bla sonra aldır dıyecekler. Tobe Yarabbım. Arkadasım madem bu testlerı yaptırdın madem bır rıskın cıktı doktorun ne soyluyorsa yapmalısın. Onun acaba ? Stresıyle 8 ay nasıl faydalı olucaksın o cocuga daha mı kolay bu. Evet aldırıp aldırmamak senın ınsıyatıfın ama en azından nasıl bır cocuk dunyaya getırıcegını ve ona nasıl bakman gerektıgı hakkında belkı bıraz arastırma yapman gereklı. Dılerım sag saglık alırsın kucagına. Bu süpheyle 8 ay cok zor bunu bil 🙏🏻