Arkadaşlar bana yardımcı olur musunuz, bebeğimin ense kalınlığı haftasına göre fazla çıktı ikili testte de değerlerim yüksek çıktı doktorlar amniyosentez öneriyolar bu durumu yaşanlar var mı yardımcı olur musunuz iki düşüğümden sonra oldu bebeğim şimdi çok korkuyorum 😞