Selma23 -Ozlemcelik388 ya sizde mi bende çok soguk suya tutuyorum ama sonra bir yandan da acısı çıkar mı sonra diye korkuyorum
-Ozlemcelik388 Selma23 valla acısı cikarmi bilmiyorum da 🙄 tutmazsam rahatlanamiyorum alev alıyor hele aksamlari
Selma23 Gulsah_alp93 Allah şifa versin size de hepimize de inşallah kolaylıkla atlatırız bu süreci sevgiler
LavinSema Ayni durum bendede var sanirim tatli yedigm aksamlar oluyor bendede. Suan ayagimin sicakligina hala uyuyamadim kalkip suya tutuyeom betona basiyorm bu seferde afedersnz rahatliyorm ama ishal oluyorm hemennn 😬😬🙄
Selma23 LavinSema çok geçmiş olsun bende bundan korkuyorum hep serin yerlere basasım geliyor ama sonra kasık karın agrım olur diye endişe ediyorum bir çözüm de bulamadım
Selma23 -Ozlemcelik388 evet benimde gün içinde çok ayakta durmazsam sıkıntı yok ama akşamları geceleri çok yanıyor bir çözümde bulamadım