Naçizane tavsiyem evdeyseniz yani fırsatınız varsa aktivitelerinizi planlı yapın. Yani 2 saat ayaktaysanız yarım yada bir saat uzanın. Uzun süre ayakta sabit kalmayın. Mesela salatanızı mutfak masasında oturarak yapın. Dengesiz ağırlık nedeniyle ayaklarda dolaşım bozukluğu olabiliyor. Tavsiyelerim işinize yarar umarım. Şekere baktırmayanlar şekere baktırsın. Bir de şekeriniz yoksa bile tatlıları ve karbonhidrat porsiyonlarını küçültün. Sevgiler.