derinsart edanuur cok acik limonlu en fazla iki bardak birakamiyosaniz eğer öle içilebilir bence 😃bana doktoum demişti limonlu iç diye
edanuur tarcinli_kurabiye Demirim eksilir diye mi içemiyorsun? Güzel irade ben Bugün öğrendim fakat kabullenmek bakalm nekdr sürücek 😃😃😃
Ecmelbeyza edanuur Erzurumlu arkadaşım vardı o kadar çay severdi ki serum yapıp koluna bağlatacak diye korkuyordum 🥰
Syma-ma edanuur aynii annemler 🤣 annemin ocağından sıcak çayı eksilmez. Ben de önceden çok içerdim şimdi eşim icmeyince tek başıma canım istemiyo alıştım sadece kahvaltıda bir iki bardak 😁