Ben Perşembe günü yaptırdım. Normalde özel hastaneye gidiyorum doktorum ilk önce kan tahlili aldı 10 TL kan alımı sonuc çıkınca bana reçete yazdı gidip ecza deposundan devlet destekli olan uyuşmazlık iğnesini aldım sadece 3 TL ve o şekilde yaptırdım rapor yazınca doktorunuz öyle yüksek fiyatlar ödemiyorsunuz