Hamsicikk Devlet hastanesine gittim kadın doğuma, uyuşmazlık iğnesi istediğimi söyledim. Önce kan testi yaptılar, ertesi gün de kağıt üzerinde bir hastane yatışı yapıldı, 10 dkk bekledim hastanenin ecza deposundan uyuşmazlık iğnesi geldi, yaptılar iğneyi kalçadan. Sonra da hastaneden çıkış işlemi yaptırdım 🐣 Hiç para da ödemedim. Özel hastanede sormuştum 380 TL demişlerdi, ondan özelde yaptırmadım🙂 Bu arada haftası çok önemli, 28. Haftada yaptırdım. Şimdiden devletten o tarihe kadın doğuma randevu alın derim👍🏻