Nisacix Kızlar cidden kolay degil bu oyuncakları yapmak bende yaptım ama akla karayı seçtim yapana helal olsun :)
annepanda Yunusemreninannesi ben kendim öruyorum. Bir tırtıl ordüm harika oldu. Daha orucem bebek vs..
Semazrl Yunusemreninannesi ben kendim yaptım yapımı çok kolaydır internetten izleyerek yapabilirsiniz o kadar para vermeye gerek yok bence çok uyguna geliyor kendin yapınca 😀
Ekvatoral Yunusemreninannesi Ben yapıyorum. Videolardan öğrendim. İyice profesyonel oldum neredeyse. Sizin de vaktiniz varsa yapabilirsiniz bence ☺️
sntn Yunusemreninannesi forumda arama kısmına girersen linkler oluyor oraya yükleyip buraya linki atacaksın