6217 Ipek0z ben 63 ile hamile olduğumu öğrendim şimdi olmuşuz 78 😞 son zamanlarda bebeğim kilo alsın diye sürekli yedim 🙄
Nida_Y 6217 estetik operasyon gerekiyor. Lazerler filan yalan dolan ben kozmetik işi yaptım yıllarca. Çatlayan derinin sadece rengi açılıyor ameliyatsız düzeltme mümkün değil
Ipek0z 6217 muhakkak sarı kantoron yağı edinin bence inanılmaz iyi geliyor eski çatlakları bile iyileştiriyor düzenli kullanımda
Merinosunannesii 6217 acımıyor acıyan yerim yok kırmızı kırmızı haritalaşmaya başladı işte bakıp bakıp moralimi bozuyorum napim😂
6217 Merinosunannesii iyi bari benimkiler duş alırken geçtim doktorun sürdüğü jell bile yakıyor gibi oluyor derin çatlıyor sanırım
ayminaninannesi Bende mustelanin yağını aldım her gün sürerim göbek çatladı napsam yok kilo alımımda durdu ama hala çatlıyor bence sağlıcakla her türlü çatlıyor bence anneliğin en güzel yanı ben öle düşünüyorum artık eşimde alıştı artık onemsemiyo
Happylif3 6217 Canım benimde yok. 2.gebeliğim. Biraz bünyeyle alakalı bir durum. Ben sadece bebe yağı kullanıyorum. Her duştan sonra, vücudumu kurulamadan
Nurellaaa97 tugce_25 al benden de o kadar 😄😄 herşeyi denedim resmen çok kilo almadım 32 haftalık olana kadar mis gibiydi bir sabah bir uyandım çatırdamışım resmen 😔 yavaştan başlamış
6217 Nurellaaa97 valla bendede öyle oldu görünce nerdeyse ağlayacaktım şimdi bakınca çaremin olmadğını yapacak bişey yok kabullenmeye başladım üzğlerek 🙄inş daha fazla olmaz
tugce_25 Nurellaaa97 😁 bişey olmaz bebişlerimiz sağlikli olsun kapalıyim zaten eşimden başkası görmeyecek oda bi zahmet anlayışlı olsun😂
momsboys 6217 ne yazıkki kuzum bazı kişiler ne kullanırsa kullansın oluyor😭 benim ilk oglumda karnımda hiç çatlak olmadı şimdi 16+2 yim hala bir çatlak yok ama olur diye korkuyorum bende çokmu kilo aldın acaba kaç kilo aldın?
6217 momsboys ne güzel valla inş da olmaz. Ben 14 15 kilo aldım resmen ama görseniz okadar iri karınlı değilim bile inanmazsınız top gibi karnım var kilomuda göstermiyorm allahtan
Madinanin-Annesi 6217 kawindikca sakin kawima kremlerin bazen faydasi olmuyor bu genetikde bir wey yani.Gecmis olsun dogur sag salim insAllah doktora sorarsin nasil gecer doye
Astadavistabeybi 6217 ben badem yağı kullandım 15 kilo aldım 40.haftadayım sıfır çatlak . Doktorumun tavsiyesiydi ve bol su içtim
6217 Astadavistabeybi ayy ne güzel ya valla ben yağıda kullandım kremde oldu önüne geçemedim ve suda 30, haftaya kadar hep bol bol içtim ama nolduysa 32 fen sonra oldu anlmadm ki şimdi 37 haftalığım malaesf artık kabullenip üzülüyorum