Sadec göbekk altı vardı çatlaklarım şimdi sağ sol yanlarımda da olmaya başladı allahım doğumda yakın ve çatlama genişleyince de stres girdim iyice kaşınmayada başlıyor bioil yağ kullandım 29. Haftadan itibaren ne yaparsanız yapın oluyor illa bebek kilo alınca bile sanırım. Bugün nst deki kadının ne güzel çatlakları hiç yoktu karnı ne güzeldi 😞