Bsraa annelik güdüsel bişey o yğzden eleştiriye gelmez herkes kendi evladını içgüdüsel olarak zaten bakabilir ama anlatılmıyo azarladım bile ben oğlum 2500 gr doğdu kaynana eline alır iki kğ gı iki kğ derdi deli olurdum çocuk her ay anne sütü alıp 2 kğ yakın kğ alırdı xaten birde görümcemin oğluyla kıyaslarlardı şimdi benim oğlum iri o ufak azını açamıyolar bend ebakamıyo diyorum 😂😂