Bsraa yok canım ben yedim yediğim halde zayıfladım hatta dr gittiğimde dr dedi sen bana kusuyonda demiyonmu serummu almak istemiyon diye geri ultrasona tutunca baktı bebek iri sanırım bebeğe geçmiş dedi zaten çok kilo almanıda istemeyiz dedi. ben ilk oğlumdada çok zayıflamıştım ama dokuz ay yediğimi çıkarmıştım oğlum 2500 gr doğdu aptal bir dr denk geldim dr bişe demedi doğum olacak gün sana serum vermedikmi dedi uştrasonda bebek zayıf görünce. insanları boşver millet ya hamileliğini unutuyor yada laf olsun diye konuşuyor