Cgdeem7 merhaba hoşgeldnz 🌸 çok sınırlayıcı şeyler yok aslında ama kahvaltı önemli peynir, yumurta, süt, zeytin vs vs gibi güzel bir şekilde yapılması faydalı olur. Ara öğünlerde bir avuç kuruyemiş nesela sabah ki ara öğün de ceviz, badem, fındık, kuru üzüm tüketiyorum ben. Öğleden sonraki ara öğünde meyve tüketiyorum. Avokadonun faydalı olduğunu duydum ben çok sevmem o yüzden bana zor geliyor ama ara ara tüketmeye çalışıyorum. Kabak çekirdeği faydalı dediler onu da tüketiyorum. Tüketmemen gerkeeler çiğ et, balık, yumurta zararlı tokzoplamza üretmesi açısından sakıncalı. Kokoreç, çiğköfte, midye yenmiyor aklımagelenler. Bitki çayı önermiyorlae. Dokorlar günde 1 finca kahveye bir şey demiyorlar ama kafein çok sağlıklı bulunmuyor. Mutlaka folik asiti başlamalısın. Kan tahlili yapılıp gerekirse eksik vitmaininiz varsa onlara da başlanmalı. O yüzden bir doktor kontrolğne gidilmeli. Son adet tarihiniz ne? Şu an kaç haftalıksınız?