Bizim baştan belliydi gibi bı beşiği annem aldı bebek arabasını kaynım ben alacağım dedi 36.haftadayim bekliyoruz bakalım alacak inşallah 😁Onun dışında annem arada para verdi beğendiğin olursa al diye bana lohusa pijama takımı aldı.Kayinvalidem de bı takım için para verdi bebeğe de battaniyeleri yaptı hiç battaniye almadım örgü,pazen,muslin dikti hepsini,arada görüp bı iki kıyafet almış,bez pastası yapmış,şampuan,ıslak mendil falan almış sağolsun hepsi.Arkadaslarim da öyle ihtiyaç olan şeyleri aldılar nevresim,bebek havlusu ,babynest gibi.Ben erken başladığım için alışverişe ve herkes bildiği için bize de bişey söyle alalım dediler o yüzden böyle bir dağılım oldu.Sen biraz geç kalmışsın ama bütçeni ayarladiysan hallolur hemen 😊