SedefK 29 haftalik hamileyim benimde karnim aşşagida herkes diyo böyle olmamali doktor kontrollerimde rahmimin üstüne koyuyo ultrason cihazını hic bu zamana kadar bisey demedi bebek aşşagida böyle bi sikinti olabilir adına ama bende sorucam yarin neden aşşagida diye doğuma yakin iner diye biliyorum benim ki hep aşşagida