LamiyaCetinkaya Seyit 18 Ocak gibi duruyor ama gününde doğan bebekler çok nadirmiş, bekletecek galiba oğlum 🤷🤷🤷
Busraveminisi1 Seyit 38+5 im bugün kontrole gittim doktorum bir hafta daha bekleriz eğer kendiliğinden doğmazsa pazartesi gel yatışını yapalım dedi🙈
Elif6660 Alfabetaa günümüz ayni benimde 37+3 ama kasılmalar ve sancılarım 1 haftadir vr bekoiyoruz bklm
mirka8696 36+5im suan erken sayılabilir ama niye belirtim yok diye düşünmekten alamıyorum kendimi🤭🤭 o kadar zaman geçti de son 1 ay geçmek bilmeyecek galiba😅 herkese evlatlariyla saglikli hayirli kavusmalar diliyorum🌹🌹
haziranin25i Seyit son 19 gün. Kızım kanala girmiş çatı muayenesi oldum çatım uygunmuş ama ne bir sancım var nede açılmam bakalım ne olacak 😍 Herseyimiz hazır ve nazır karı-koca heyecanlı bekliyoruz 💜😎
Yk6321 Banada 21 de sezaryan dedi bebek ters diye düzelirse de suni ile normal olacakmış ve çok korkuyorum 😥😥
Haticedilda 21 de Yk6321 aynı şekil benimde dönmemiş sezaryen ama dönerse o güne kadar suni sancıyla normal
Nsyaatls Ben de 2 gün sonra sezeryan olucam 36+6 yım erken doğum olucak bebekleriniz kaç kilo spinal mi düşünüyorsunuz sezeryan korkum var da zorunlu benim de