busbus5134 ben kuafore gidiyorum. Kişisel ağda kullanıyorum ilk bende acıyolar ağdayı. Sedyenin ortusunu yine gözümün onunde değiştiriyolar. Eldivenlerini takıyo maskeyide çift takıyor. Bende maskeli oluyorum zaten. Yani cogu yerden daha hijyenik bir ortam. Aynı onlemleri sizde alabilirsiniz.