busbus5134 valla bende tam tersi durum oldu tüysüzleştim sanki düzenli ağda yapmaktan oldu belki de 2 haftada bir ağda yapıyorum .ama özel bölgemi kesinlikle göremiyorum.evde büyük ayna var alıp koyuyorum karşıma öyle yapıyorum.Hamilelik boyunca hep ağda yaptım bir kez geçen hafta epilasyon aletiyle yaptım.tüylerim tamam çıkıyor ama seyrek ve az