Fatma_7 genel olarak hamilelik zor bi dönem… Ben 1.trimester diyorum en zoru çünkü yoğun şekilde 17.haftaya kadar bulantı kusma yaşadım sürekli bi öğürme refleksi vardı koku hassasiyeti 100de 100 dü. 17 hafta boyunca her gün anneme gittim sadece 3 hafta kayınvaldem evimde baktı çünkü ne bi yemek yapabiliyodum ne bişi. Banyo bile 2 hafta da bir alabiliyordum halsizlikten dolayı. Banyo sonrası yoruluyodum mesela en basit sey ama hal yok yoruyodu beni öğürme ve sarı sarı kusma ile bitiyordu. Parmak uclarım uyusuyordu artık halsızlıkten. Her gece eşim işten gelince ağlardım bitmiyor bitmicek diye. Çok zor bi dönemdi resmen travma olarak kaldı😵 hala yatmadan hap kullanıyorum 36+4 üm yoksa ertesi gün kendini belli ediyor. Ama 17. Haftadan sonra yemeye basladım ilaçlar bastırdı. Şükür… Şuan 3.trimester dayım son 24 gün hiç bitmicek gibi geliyodu ama biticek insallah. Şu son 2 3 aydır da mide yanması eklem ağrıları sırt ağrıları kemık ağrıları romatizma hastası gibi derken üstüne uykusuzluk eklenince yine çekilmez bi hal aldı. 2 gün 0 uyku ile durdum en sonunda ağlıyodum uyuyamıyorum diye sinirlerim bozulmustu. Hala öyleyim suan yine uyuyamıyorum bu da ayrı bi dert bu da insanda hal bırakmıyor. Yaşayınca göreceksiniz🤦♀️😵🤕😭 rabbim artık tez zamanda sağsalim kavustursun diye dua ediyorum 🥺😐🤲 hiç rahat bi hamilelik olmadı benim. Doğumum bari kolay olsa 😭 detaylı anlattım ki görün bu sorunlarla bi tek siz cebelleşmiyorsunuz benim gibilerde var. 😭 Rabbim hepimize sabır güç kuvvet versin. İnşallah sende bulantı kusmayı atlatırsın..