Ahsenfm doktorlara kalsa işin kolayı hemen mesai saatinde dogurt sezeryanla kafa rahat. Ama annenin ne istediği,ne hissettiği hiç önemli değil 😓başka bir yerde de girin bence USG ye . Tabiki doktor değiliz, onlar daha iyi bilir ama kendimde ilk doğumum dahil o kadar çok hikaye var ki . Eğer bir sorun yoksa bekleyin en azinda sezeryan olacaksa bile bebeğin doğacağı zaman sezeryan olun belki 2 hafta daha kalacak.