hilal-a canım çok şık ve kullanışlı yalnız geniş arıyorsan geniş değil, çok fazla bölmesi var çok güzel ben grisini aldımçok beğendim ama benim bi tane de önceden geniş olan vardı onun için genişliği sıkıntı etmedim,ilk başlarda çok eşya koyuluyor yedek, sonraları daha az koyuyordum oğlumda, bi süre eskiyi kullanıp sonra bunu kullanırım die düşündüm `